CANVI DE LLOC

ATENCIÓ

El centre excursionista ha canviat de lloc

Visiteu-nos al nou espai web

Si voleu veure tot el que teníem penjat fins ara continueu llegint més avall.

Bloc Open CaLa Sofia 2011

BOCS 2011

29 de maig - Serra de Pàndols

dilluns, 22 de febrer del 2010

Coll de Falset

La darrera excursió de grup de la nostra entitat va ser aquest diumenge passat, dia 21 de febrer, pel Coll de Falset. La sortida corresponia a la programada per al mes de febrer i malgrat la constant amenaça de pluja vam tenir molta sort i el temps es va mantenir sense mullar-nos.
Un total de 25 excursionistes entre grans i petits ens vam trobar al magatzem de la Cooperativa i vam anar fins al punt de sortida, al coll de Falset.

Els caminadors vam passar, en primer lloc, pels Plans del Cucó, i després d'esmorzar al costat d'una cabana de pedra seca, vam pujar fins al cim del Morral (677,69 metres), amb molt bona vista del Montsant per un costat; la Mola de Colldejou, per l'altre, i fins i tot els Ports al fons, amb Falset, evidentment, als nostres peus.
 La tornada als cotxes va ser una mica més pesada com a conseqüència de les darreres nevades, ja que tot el camí estava ple de branques i branquillons que dificultaven el pas. El pes de la molta neu que va caure damunt uns arbres que no hi estan acostumats i també els forts vents que van bufar després han provocat una gran destrossa per tot el bosc.

Malgrat tot, un bon matí de muntanya, molt agradable, amb molt bones vistes i amb bon humor per part de tot el grup.