CANVI DE LLOC

ATENCIÓ

El centre excursionista ha canviat de lloc

Visiteu-nos al nou espai web

Si voleu veure tot el que teníem penjat fins ara continueu llegint més avall.

Bloc Open CaLa Sofia 2011

BOCS 2011

29 de maig - Serra de Pàndols

dimarts, 23 de febrer del 2010

La Gallina pelada

Sortida amb raquetes des de Saldes, agafem direcció la Palomera, on hem de deixar el cotxe, ja que amb tanta neu ja no es pot continuar. No ho sembla però n'hi ha molta. A tocar de carretera ja ens posem les raquetes i amunt. El paissatge és impressionant, es nota la nevada d´aquesta setmana. El nostre objectiu es arribar a la Gallina Pelada o Cap de LLitzet, 2322 metres, abans però pasem per la Font Freda, on comencem a pujar, fins arribar al refugi Delgado Úbeda, on al darrera ja es veu el cim.
Les vistes de Pedraforca al davant nostre, el dia no podia ser millor, després de tants dies de mal temps, la vista espatarrant, veiem tot el Pirineu fins Araó, el Montseny, Montserrat....però el mal temps s'acosta i cap el migdia els núvols venen ràpids i és questió de baixar aviadet.
9,42km. desnivell  646m.   temps total amb parada per esmorzar, caure, fer fotos..... 6.01.47h.
alçada sortida 1590m.   alçada màxima 2324m.