CANVI DE LLOC

ATENCIÓ

El centre excursionista ha canviat de lloc

Visiteu-nos al nou espai web

Si voleu veure tot el que teníem penjat fins ara continueu llegint més avall.

Bloc Open CaLa Sofia 2011

BOCS 2011

29 de maig - Serra de Pàndols

dilluns, 3 de maig del 2010

Corredor Estasen a l'Aneto

Tot comença el 25 d'abril després de fer el vermut al Mingo, ens arribem al Pla de Senarta (1.362 mts). Des de on començem a caminar per fer nit al Refugi del Pont de Coronas (1.970 mts), al estar-hi sols ens permetem el luxe d'encendre el foc a terra i agafar forçes amb llonganissa a la brassa.

L'endemà a la matinada (05:30) començem a caminar vers el nostre objectiu, el corredor estasen. Cap a les 9:00 iniciem l'ascens pel corredor amb la neu en bones condicions, tot i que hi ha rastre que la cornisa va perdent neu en pic li toca el sol.

Superat el corredor ja només queda fer un tram de cresta amb unes vistes impressionants de la Cresta de Salenques i La Bretxa de Tempestades. A les 11:30 fem el cim de l'Aneto (3.404 mts). On gràcies al bon temps ens hi estem un rato llarg (40 min), admirant les vistes, parlant de tot, o simplement estar allí....

Ara ja només queda anar a buscar el Coll de Corones ( 3.196 mts) i tornar per on vingut. A les 4:00 arribem al Refugi, recollim els trastes després de fer la cerveseta, i cap al cotxe.

Enric i Joan Albert

Cel,Montse i Marc ha dit...

Enhorabona als alpinistes,excursionistes barranquistes,esquiapistes i piadistes.Sobretot al piadista (4 missatges amb 13 minuts )

elpiadista ha dit...

El mèrit és dels alpinistes i demes espècies de muntanya que m'ho envien mastegat.